wtorek, 21 czerwca 2011

Wyniki konkursu

Gratulacje!! 
Moją maszyną losującą była moja mama, która po usłyszeniu "wybierz numer od 1 do 17" od razu powiedziała: JEDEN. Tak więc konkurs wygrywa Kaś, która napisała:

"Kasia
kasiagosia15@interia.pl
sukienka+czarne koturny/lity+czarna kopertkówka+czarna ramoneska. kolorowym akcentem niech będą czerwone paznokcie lub szminka (a najlepiej to i to) :)"

Pozdrawiam i gratuluje wygranej! Mam nadzieję, że Twoja wizja stylizacji do tej sukienki ukarze się na Twoim blogu mimo jego kulinarnego tematu ;-)


Co proponujecie na następny konkurs? jakieś wymarzone nagrody?  Miłego wieczoru!!

3 komentarze:

  1. ogromnie się cieszę, tym bardziej, że w godzinach opublikowania tego postu miałam obronę mgr. dziś patrzę a tu taka miła niespodzianka!
    sukienka na blogu na pewno się znajdzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odebrałam dziś sukienkę, jeszcze raz dziękuję! Świetnie leży :)

    OdpowiedzUsuń