niedziela, 22 stycznia 2012

Sesje na sesje.

Rozpoczął się czas sesji dla studentów. U mnie oznacza to oddawanie prac zaliczeniowych do oceny. Większość z nich mam do oddania w lutym ale każda kreacja musi mieć dokumentację fotograficzną. Dlatego rozpoczął się dla mnie czas całodziennego szycia, wykańczania, dopieszczania i sesji... fotograficznych. Dziś rezultaty jednej z nich. Jest to praca mojego projektu wykonana z męskich koszul, natomiast ta dzielna modelka, która pozowała mi w mrozie to Gosia. Uważam sesje za bardzo udaną, ale jak zostanie oceniona, hmmm zobaczymy. Póki co piszcie czy się wam podoba :)













 
Modelka: Gosia, Stylizacja: ja, Foto: ja





sweter- H&M%, bandage zip skirt- DIY, torebeczka- @, wąż- @

5 komentarzy:

  1. cudowny projekt! 5 będzie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że trafiłam na bloga osoby, która projektuje ubrania. Ja również chciałabym zostać projektantką, na razie zaczynam, ale eksperymentuję z coraz bardziej skomplikowanymi krojami. Czy studiujesz już, a jeśli tak, to gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję wzornictwo na WST w Katowicach, na specjalizacji projektowanie ubioru. Jest świetnie! ale przyszła sesja i zarywam noce na szycie, szkicowanie, fotografowanie i inne, ale tak jest chyba wszędzie ;-) Tylko inni się uczą a ja tworzę. Pozdrawiam Flateel!

      Usuń
  3. genialny wąż! Stylizacja na modelce idealna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizuję konkurs, chcesz wziąć udział? http://raroika.blogspot.com/2012/01/konkurs-raroika.html Pozdrawiam, raroika :)

    OdpowiedzUsuń