sobota, 31 marca 2012

Pokaz Mody 30.03

Wczoraj odbył się długo wyczekiwany pokaz mody "Moda na Szycie" mojej uczelni w hotelu Angelo, w Katowicach. Na wystawie znalazły się 2 moje prace z czego jestem bardzo dumna, niestety żaden mój projekt nie został zaprezentowany na wybiegu. Jednym pocieszeniem był fakt, że jedną z modelek była moja wspaniała Lidia, która zaprezentowała 2 kreacje. Wszystkie stroje były niesamowite i bardzo pomysłowe! Do tego wspaniały makijaż oraz dopasowane fryzury. Sami zobaczcie!


Bardzo podobała mi się mini kolekcja czerwonych sukni oraz niebieski komplet (sukienka i szara marynareczka) zaprojektowany przez Martina. Ale wrażenie robią wszystkie kreacje! Mam też kilka zdjęć z backstageu i detali z wystawy.





4 komentarze:

  1. Świetne kreacje :D
    Wybierasz się na off fashion w kielcach? I czy w ogóle wysyłasz prace? Bo wydaje mi się, że warto :)

    A teraz 23 będą pokazy w łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam szkołę a do Łodzi i Kielc mam zbyt daleko, wręcz pół polski bym musiała przejechać... na razie robię projekty na zaliczenie :)

      Usuń
  2. druga część postu, 4 zdjęcie bluzki, chcę <3

    OdpowiedzUsuń