czwartek, 5 kwietnia 2012

PasteLove

Ogarnęła mnie miłość do pasteli. Jestem romantyczką i ta moda jak najbardziej mi odpowiada. Od razu zaczęłam szafę uzupełniać w nowości z mojej letniej must-have listy. Na większość trafiłam w sh z czego bardzo się cieszę. Na razie pokażę co znajdowało się na liście oraz powiem co kupiłam. Nowości wrzucę w zestawach w kolejnych wpisach. 

 1. Pudrowa marynarka. Jest to punkt pierwszy mojej listy! kupiłam w sh marynarkę w tym samym kolorze, tej samej długości, ze złotymi guzikami tylko że jednorzędowymi oraz ma krótki rękaw. Jest bardzo zgrabna, pasuje idealnie. Niebawem wam ją pokażę.
 2. Skórzana kurtka zapinana pod szyją. Swoją znalazłam w sh, kolor szary, zamek z kieszeni i kurki ma srebrny kolor, krój identyczny jak na zdjęciu.






 3. Kwiecista apaszka w pastelowych kolorach. Ja znalazłam szyfonowy szaliczek, pasujący do opisu z mojej listy. Już niedługo w zestawie...

4. Ażurowe szpileczki. Idealne do pasteli na wiosnę! Swoje zdobyłam przez wymianę na stylio.pl, są szare i bardzo podobne do tych na zdjęciu. 


Tych rzeczy jeszcze nie zdobyłam ale bardzo pilnie poszukuję! więc jak ktoś ma na wymianę to proszę o kontakt: biała koszula oversize, pudrowy kuferek, szpilki w szpic z metalicznym końcem, asymetryczna sukienka lub spódnica. No i na koniec trochę pastelowych inspiracji.



 

1 komentarz: