wtorek, 24 września 2013

Jesienne nowości: dodatki i kosmetyki

 Jesień za oknami... Póki co może nie jest taka piękna jak na obrazku ale mam nadzieję, że w kocu zaświeci słoneczko i wszystkim poprawi się nastrój. Tym czasem ja poprawiłam swój humor małymi zakupami. Mam dla was kilka nowości z dodatków oraz kosmetyków. Ubrania postaram się wam pokazać w całych stylizacjach ale do tego musi być odpowiednia pogoda:)


  •  Buciki - sequinshoes.pl
 
  • Perfum Playboy - Play it Lovely - nigdy nie byłam przekonana do takich perfum ale ten zapach jest na prawdę śliczny a do tego opakowanie jest słodkie.
 
  • Kolczyki z kryształkami - katherine.pl
 
  • Puder prasowany -  manhattan - jest to mój ulubiony puder, idealnie dopasowany do mojej cery. Jak tylko się kończy, kupuję następny...





 Naklejki na paznokcie zawsze kupowałam w Sephorze. Mają świetne wzory i długo się trzymają ale ich cena 29zł jest dość za wysoka jak na jednorazowe użycie. Kupiłam na próbę naklejki z miss sporty za jedyne 6zł i zobaczymy jak się sprawdzą... Na katherine.pl kupiłam również sztuczne paznokcie z gotowymi wzorami. W opakowaniu jest 16 sztuk i jest 5 różnych wzorów. Również zobaczymy jak długo się utrzymają;)



 Kolejną nowością jest mój kolor włosów. Dawno nie miałam tak ciemnego odcienia. Po powrocie z wakacji moje włosy były bardzo jasne z powodu silnego słońca, dlatego na jesień postanowiłam się przyciemnić...

Mimo, że sporo wszystkiego się nazbierało, ja już kolejny raz złożyłam zamówienie na katherine.pl i czekam na nową biżuterię;-)

Jest też konkurs u mnie na stronie, zapraszam do wzięcia udziału! 

klik -> KONKURS <-klik


5 komentarzy:

  1. Teraz jest taki wybór wszystkiego, że każda z nas bez problemu może wybrać co chce. Dużym ułatwieniem jest internet i sklepy internetowe. Sama do takich zaglądam https://butymodne.pl/seastar-na-koturnie-p210.f126.html , w takich zawsze jest ciekawy wybór i różne wzory do wyboru. Często też na lepsze ceny można trafić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy zawsze poprawiają nastrój :) I ja postanowiłam poprawić swoją urodę i kupiłam aloes do twarzy https://forever-kosmetyki.pl/13-aloes-dla-twarzy . Przyjaciółka tak zachwalała, że aż ciężko było nie spróbować. Stosuję już tydzień i jestem bardzo zadowolona z efektów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio sporo na temat kosmetyków naturalnych czytałam i stwierdziłam, że najwyższa pora je wypróbować, tym bardziej, że moja cera jest mocno problematyczna. Chcę z Costasy zamówić podkład mineralny , który z tego co słyszałam jest dobry. Ładnie kryje i wyrównuje koloryt i jest w stu procentach z naturalnych składników

    OdpowiedzUsuń