środa, 2 października 2013

Tartan skirt | Autumn

 Szkocka krata - kolejny jesienny trend, który zagościł w mojej szafie. Ta mała spódniczka nada szykownego charakteru niemal każdej stylizacji. Gładka granatowa koszula stanowi dla niej idealne tło i współgra kolorystycznie. Warunki pogodowe zachęcają do wyciągnięcia swetrów oraz płaszczy z dna szafy: tych cienkich i tych grubych... W ostatnie cieplejsze dni pozwoliłam sobie jeszcze na szpilki - teraz już tylko ciepłe botki.










koszula - Marks&Spencer, spódnica - Atmosphere, trencz - H&M, buty - DeeZee, torebka - Mulberry, kolczyki - Katherine.pl


LOOKBOOK 

Kilka dni temu w Focus Mall Rybnik odbyła się impreza z okazji 6 urodzin centrum handlowego. Jak odbyły się liczne pokazy mody oraz konkursy. Gościem specjalnym była Zosia Ślotała, z którą miałam okazję porozmawiać. 
Wraz z moim Wojciechem postanowiliśmy wziąć udział w jednym z konkursów. Polegał on na skomentowaniu jednej z trzech prezentowanych na scenie stylizacji. Najciekawsza odpowiedź wygrywała. Ku mojemu zdziwieniu, Wojtek zajął 3 miejsce! Ma talent ;-)



3 komentarze:

  1. no no profesjonalnie tu wyglądasz :D podoba mi się ten komplecik od Zosi ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie, ale masz piękną spódniczkę! Zazdroszczę Ci jej, znakomite połączenie z koszulą! ;)

    OdpowiedzUsuń