środa, 30 lipca 2014

Tropical print



Trendy na lato 2014: mix egzotycznych wzorów rodem z tropikalnych plaż. 
Motywy kwiatów lotosa, liści palmowych czy hibiskusa są najgorętsze. A kreacje i dodatki w tym stylu sprawią, że wakacje będą trwały o wiele dłużej (i przyciągną więcej słońca! :D). W sklepach znajdziecie mnóstwo rzeczy w ten deseń. Od codziennych sukienek i marynarek po wakacyjne hity: kostiumy kąpielowe, tuniki, czy pareo. Ja swoją bluzkę kupiłam w sh, gdzie było mnóstwo topów, tunik czy sukienek w ten deseń. Jeśli nie chcecie przepłacać w sklepach to polecam sh lub polujcie na wyprzedażach :)










 
bluzka- sh Biga, spodnie - h&m, torebka - hunter, buty- deichmann, okulary- h&m, bransoletki, naszyjnik- Lain,
 
Zapraszam na mój
 
 Nowość w mojej szafie - transparentna bluza z printem w palmy ze Stradivariusa upolowana na % wyprzedaży % :)


1 komentarz:

  1. bluzeczka jest świetna :D hmm ciekawe ską ja znam ten naszyjnik :D
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń