czwartek, 25 września 2014

Jesienne Trendy



Dziś po raz kolejny gościłam w programie Express Silesia w stacji TVS, gdzie opowiadałam o jesiennych trendach w modzie. Towarzyszyły mi dwie śliczne modelki: Klaudia i Natalia, które prezentowały moje stylizacje. Dziękuję za niesamowicie miłe południe! Dla tych z was, którzy nie widzieli dzisiejszego programu na żywo, mam krótką relację zdjęciową oraz podsumowanie tego co działo się w programie czyli co jest modne tej jesieni :) 






Pastele na jesień - kolory, które zazwyczaj królują na wiosnę teraz rządzą jesienią! Gruby sweter, płaszcz oraz jeansy połączone z hologramowymi szpilkami, lekką miętową kopertówką oraz kwiecistym naszyjnikiem - wspomnieniem lata... 

płaszcz - sh/ Biga, sweter - Reserved/ Córka Sztygara, torebka - Mohito, szpilki - DeeZee, naszyjnik - Lain


Czerwień i krata - intensywny, krwisty kolor króluje tej jesieni. Zestawiony ze szkocką kratą, która powraca na wybiegach największych projektantów...

ramoneska - Zara, koszula - Marks&Spencer/Biga, spódnica - atmosphere/ Biga


Kwiaty na jesień - ten print nie jest zarezerwowany tylko na wiosnę i lato! Teraz ożywia jesienne stylizacje. W tym wypadku kwiecista bluza, zestawiona z torebką w kolorze intensywnej zieleni oraz klasyczną czarną, skórzaną spódnicą... 

Bluza - By momo, torebka - Orsay, spódnica - handmade


A już niebawem: KONKURS! W którym do wygrania będzie bluza By Momo, którą widzicie na zdjęciu :) Obserwujcie GreenFia na facebooku i bądźcie czujni! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz