piątek, 5 maja 2017

Gorące trendy - DIY

1. Koszulowe wariacje.


Jednym z najgorętszych trendów na wiosnę/lato 2017 jest koszula. Wersja klasyczna niech zostanie w szafie i poczeka na bardziej formalne okazje, natomiast na co dzień bawimy się formą! Odkryte ramiona, falbany, biufiaste rękawy, asymetryczne, sukienkowe kroje i oryginalne rozWiązania. Z kolorystyki króluje biel w towarzystwie niebieskich prążków. Taką koszulę wystarczy zestawić z klasycznymi jeansami i gotowe! 


Mam dla was prosty sposób jak przerobić męską koszulę w must-have sezonu. Wystarczy obciąć górę, zszyć w "tunelik", wciągnąć gumeczkę i mamy piękna koszulę/tunikę z hiszpańskim dekoltem. Całą instrukcję krok po kroku znajdziecie tutaj.
Ja dzisiaj biorę się do pracy i efekty już niebawem pokażę wam na moim instagramie. Zachęcam was do zabawy formą i krojem. Doszywajcie kołnierzyki, wycinajcie mankiety i wszywajcie falbany. Bądźcie kreatywne!



 2. Jeans i hafty 

To chyba mój ulubiony trend i dzięki niemu bardzo łatwo można odświeżyć swoją garderobę. Hafty możemy znaleźć na wszystkim: denimowe kurtki, szoty, długie spodnie, ogrodniczki, spódniczki, sukienki, koszule... Nic nas nie ogranicza, trzeba jedynie użyć swojej wyobraźni i... naszywać. Można użyć motywów kwiatowych, zabawnych naszywek, abstrakcyjnych wzorów itp. Uzyskamy bardzo ciekawy i modeny efekt. Sami możemy spersonalizować swoje ubrania. W grę wchodzą również strzępienia i przetarcia. Można zaszaleć lub zrobić wersję minimalistyczną.
Ja postanowiłam poszukać swojej "bazy" w second handzie i znalazłam piękną, granatową kurtkę z United colors of benetton oraz klasyczne szorty z F&F. Zależało mi na prostych formach bez ozdobnych wykończeń. Swoje hafty zamówiłam tutaj.
Efekty mojej pracy oraz przymiarki mogliście już zobaczyć na instagramie.  Taki mamy efekt finalny. 


 3. Gorsetowy pasek

Ten pasek wymodeluje i nada talię każdej kobiecie nawet w zwykłym t-shircie. Można go nosić do wszystkiego. Zwyczajnej stylizacji nada modnego charakteru. Wiązania są bardzo modne nie tylko na dekoltach bluzek i swetrów ale także w paskach lub w wykończeniach spodni. Pas można mocno ścisnąć lub nonszalancko lekko związać... Oczywiście najlepiej wykonać go samemu! Nie musi być skórzany. W grę wchodzę wszystkie materiały i kolory. Wystarczy przerobić starą bluzkę czy jeansową koszulę. Jak go wykonać? Instrukcję na denimową wersję znajdziecie tutaj.


Swoją wersję mam już w głowie i niedługo biorę się za realizację. Dziś wyruszam na łowy do second handu. Czego będę szukać? Na pewno męskich koszul w prążki, jeansowych spódnic/spodni, skórzanych elementów itp. Wszystkie moje poczynania możecie śledzić na instagramie gdzie codziennie pojawiają się instastories. 
 instagram -> @inezszewczyk

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz