środa, 25 października 2017

Jesień w kratkę


Jesienny look z moimi ulubionymi butami. Znalazłam je w secondhandzie. Od razu wpadły mi w oko ponieważ podobne oglądałam niedawno w Zarze. Jednak wykonanie i wygoda tych butów jest nie do porównania. Kiedy je przymierzałam, zwróciłam uwagę na brak śladów użytkowania, idealne wykonanie oraz wysoką jakość. Są włoskiej marki Maraolo z naturalnej skóry. Cena? 10zł. Już wam je pokazywałam kilka postów temu. Teraz pokazuje je w stylizacji ze spodniami w tym samym kolorze (optycznie wydłużam nogi), zieloną, retro koszulą z wiązaniem pod szyją, chustą z szafy babci oraz skórzaną torebką a'la chanelka. Krata króluje już drugi sezon w mojej szafie i uzupełnia  niemal każdy mój jesienny look. Tutaj w postaci wzoru na chuście a w następnym poście będzie to total look z garniturową, szarą kratą. Jak wam się podoba taka stylizacja? I co sądzicie o tych butach? 

 buty ZARA


 

fot. Naomi Muras 

 koszula - Asos | spodnie - H&M | chusta - Vintage 
torebka - Orlandi Valentino | buty - Maraolo, sh  | pasek - second- hand Biga

 instagram @inezszewczyk

2 komentarze: