czwartek, 21 grudnia 2017

Wesołych Świąt! | Wigilia 2017


 Prezenty spakowane, choinka ubrana, ciasteczka upieczone, okna umyte, chyba wszystko gotowe ale...

Czy nadal się zastanawiacie co ubrać na wigilię? Nie macie pomysłu? Ja swoją sukienkę idealną znalazłam oczywiście w Bidze. Piękna, żakardowa suknia z hiszpańskim dekoltem marki Closet London. Kwiatowy, czerwony wzór kojarzy mi się ze świętami a ciężki materiał z zimowym przymrozkiem. Buty vintage na złotym metalowym obcasie współgrają ze złotym, transparentnym puzderkiem na łańcuszku. Jest to moja ulubiona świąteczna kolorystyka. W tym roku Wigilię spędzamy w dużym, rodzinnym gronie więc ten look będzie idealny. 

Uwielbiam świąteczną tradycję, którą kontynuuje rodzina męża.  Co roku robimy losowanie, gdzie każdy otrzymuje jedną osobę do obdarowania. Prezenty mogą być robione ręczne lub kupowane. Oczywiście najciekawsze są te zrobione. Pomysły były różne, od lamp po stojaki na wino, manekin, ozdoby a nawet stół! Taka nasza magia świąt. Ciekawa jestem, kto w ty roku wylosował kartkę z napisem Inez...

Chciałabym życzyć wszystkim 
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz 
Szczęśliwego Nowego Roku! 


sukienka - Closet London/ second-hand Biga | buty - Vivienne/ second-hand Biga | torebka - Mohito |
kolczyki - H&M | pierścionek - Elixa

instagram → @inezszewczyk



P.S do życzeń dokłada się Franuś ❤

1 komentarz:

  1. piekne wnętrze. Bardzo mi się podoba!


    ~~~~~~>> Zapraszam do Siebie <<~~~~~~
    WESOŁYCH ŚWIĄT ,xx Bambi

    OdpowiedzUsuń