sobota, 27 stycznia 2018

Rock'n'roll ❤


Mam dziś dla was zdjęcia z moją ulubioną stylizacją. Klimatyczny, industrialny plener podkreśla charakter całego zestawu. Pewnie większość z was nie wie, że jestem fanką rocka a moim ulubionym zespołem jest Nocny Kochanek (ulubiony utwór ⇒ klik). T-shirty z rockowymi motywami to moja codzienność. Aktualnie możemy takie znaleźć niemal w każdej sieciówce (nawet dla dzieci ❤). Aby nadać im bardziej eleganckiego stylu narzucam na nie marynarkę. Połączenie z jeansami rurkami to "bezpieczna opcja". Tutaj w nieco bardziej awangardowej wersji z gorsetowym, wiązanym paskiem oraz botkami typu cut out. Obie rzeczy kupiłam oczywiście w niezastąpionej Bidze. Czerwona szminka oraz kabaretki to kropka nad i.
















t-shirt - Sinsay | marynarka - Bershka | buty - Pull&Bear / second-hand Biga | torebka - Zara | gorsetowy pasek - second-hand Biga


Pamiątkowe zdjęcie z Magii Rocka 2017 z wykonawcą Krzysiem Sokołowskim z zespołu Nocny Kochanek

1 komentarz:

  1. Gdzieś w szafie mam taką bluzę. Muszę jej poszukać!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń