czwartek, 9 czerwca 2011

DIY + nowości

Dziś zostały ogłoszone wyniki konkursu z DeeZee i Akademii Stylizacji Osa. Niestety to nie ja dostałam zaszczytne pierwsze miejsce. A szkoda. Buty dalej nie dotarły do mnie, w sumie teraz nie wiem co z nimi zrobić. Wszystko się posypało... Na poprawę humoru zrobiłam sobie w domu pyszny deser który jadłam niedawno w kawiarni- jogurt truskawkowy. Bardzo łatwo się robi a cieszy oko i jest pyszny. Wystarczy zmiksować same truskawki chyba że ktoś woli zmiksować je razem z lodem i mieć "lodowaty" mus. Następnie przekładać warstwami mus oraz jogurt naturalny. Można przyozdobić liściem mięty lub posypać kruszonymi herbatnikami.




♥♥♥♥ Truskawki ♥♥♥♥


Bluzka overesize- new look sh
szorty- atmosphere



Spodenki- handmade/ Orsay
kopertówka- handmade


                                                           Georgia May Jagger

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz