sobota, 24 września 2011

Nowości

         Jak wspominałam w ostatnim poście, sporo ładnych ciuszków znalazłam w Krakowie. Miętowa koszula z River Island ma nietypowe rękawy co sprawia że mimo prostego kroju jest bardzo oryginalna. Kupiłam ją w Outlecie na Krakowskim rynku za jedyne 40zł. Czarny sweterek/ bolerko jest z bardzo miękkiego materiału, wykończone ekologiczną skórką oraz ozdobione złotymi pagonami, kupione w Fashion Studio. W tym samym sklepie zakupiłam koszulę w fioletowe kwiatuszki, z gołymi plecami oraz koronkowymi wstawkami. Przód koszuli jest krótszy od tyłu co daje ciekawy, asymetryczny efekt. Za każdą z tych rzeczy zapłaciłam jedyne 19.90zł. Sweterki: czarny - Top Shop oraz miętowy- George; oba kupione w sh z sieci BigaStyl za jedyne 20zł za każdy. Camelowa sukienka jest z H&M i kosztowała 59zł. Jak widać za niewielkie pieniądze można kupić wiele ciekawych rzeczy...









3 komentarze:

  1. Tą 1 koszulę sobie właśnie szyję, ciemniejszy kolor mam materiału. Tylko na razie mam zaczętą spódnicę i sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy:) a w sukience z H&M chyba się zakochałam:P

    OdpowiedzUsuń