sobota, 22 października 2011

Relacja 15.10

W zeszłą sobotę, o godzinie 13:00 w naszym Focus Mall było ogłoszenie wyników Jesiennego konkursu modowego w którym zaprezentowałam stylizacje z poprzedniego postu. Ku mojemu zaskoczeniu... dostałam 2 miejsce, ale to nie wszystko. Dziewczyna, która zajęła 1 miejsce nie pojawiła się na rozdaniu nagród, dlatego nagroda spadła na mnie. Doznałam szoku. Pogratulowała mi sama Ewa Szabatin a następnie wręczono mi bon na zakupy o wartości 1000zł, do wykorzystania na terenie całego Focusa. Zakupy trwały 4 godziny i dość nieźle się obkupiłam. Póki co nie mam żadnych stylizacji zawierających nowości ale może środowy outfit będzie coś z tego zawierał. Impreza Fashion Week trwała w sobotę i niedzielę. Odbyły się pokazy mody oraz prezentacja projektów Ewy Szabatin. 








Moje zdobycze:








Torebka- Mohito, leginsy- Mohito, botki- Quazi, naszyjnik- Promod, bluzka overesize- New Yorker, żakiecik- Mohito, koszula floral- New Yorker, matowy top coat na różne lakiery- inglot. 

Kupiłam również trochę kosmetyków dla mamy, coś dla taty i brata, oczywiście mój facet dostał śliczną szarą koszulę z białymi mankietami. I na bilety do kina wystarczyło.Nagle 1000zł jak by rozpłynął się w powietrzu...

W tą środę w Katowicach w Kinoteatrze Rialto o godzinie 19:00 odbędzie się pokaz mody młodych projektantów z całej polski. Oczywiście będą zdjęcia.




1 komentarz:

  1. Torebka i legginsy to mistrzostwo świata!! :) Możesz powiedzieć, ile kosztowały? I oczywiście GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń