niedziela, 28 grudnia 2014

Boże Narodzenie 2014

Jak co roku, Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas, który spędzamy z rodziną. W tym roku było jednak wyjątkowo, ponieważ po kolacji wigilijnej, którą spędziłam wraz z rodzicami i bratem, dołączyłam do rodziny mojego narzeczonego. Mimo, że jest to duża rodzina (tak jak i moja) - zawsze wigilię organizują razem. Tak samo prezenty - na 2 miesiące przez świętami odbyło się losowanie, w którym również wzięłam udział. 








 Wylosowanym osobom, trzeba było zrobić prezent... własnoręcznie. Dlatego było to bardzo ważne, aby po wieczerzy wszyscy razem znaleźli się obok choinki i mogli zobaczyć reakcję tej drugiej osoby... Takie miałam szczęście i wylosowałam... Mateusza :) Co się później okazało - on też mnie wylosował! Oboje się postaraliśmy i daliśmy z siebie wszystko. Ja postanowiłam zrobić lampkę, białą, drewnianą ze steampunkowymi elementami, natomiast Mateusz przez kilka tygodni męczył się z pięknym stołem. Efekt jest powalający! (będzie idealny do naszego mieszkania, więcej już wkrótce) Sami zobaczcie...


 Oczywoście oprócz prezentów handmade dostałam również kilka małych drobiazdów jak lakiery i naklejki do paznokci, pudełko na nici oraz pokrowiec na telefon - od mojego ukochanego, a także książkę, kalendarz i brelok od mamy. Od brata dostałam... telewizor. Również przyda się w naszym mieszkanku :)
 








1 komentarz: