O mnie

Moje zdjęcie
o Moda o Lifestyle o Wnętrza o Absolwentka Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, o kierunku Wzornictwo. Stylizacją i projektowaniem ubioru interesuje się od wielu lat. Zajmuje się również blogowaniem, fotografią , wystrojem wnętrz oraz marketingiem. W Rybniku, swoim rodzinnym mieście zorganizowała kilka swoich autorskich pokazów mody oraz wystaw fotografii. Zaprojektowała stroje dla hostess na Międzynarodową Galę Wschodnich Sztuk Walki Only One, która odbyła się w maju 2015 w Katowickim Spodku. Na swoim koncie ma równie kolekcję odzieży „Innocent”, której premiera odbyła się w listopadzie 2015 podczas Akademii Mody i Dizajnu w Katowicach. Aktualnie swoje życie poświęca synowi Franciszkowi i mężowi Mateuszowi. Razem z mamą prowadzi salon sukien ślubnych "Lilia". Ma ambitne plany wprowadzić swoją ślubną kolekcję. Pani domu, bizneswoman i marzycielka...

niedziela, 28 grudnia 2014

Boże Narodzenie 2014

Jak co roku, Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas, który spędzamy z rodziną. W tym roku było jednak wyjątkowo, ponieważ po kolacji wigilijnej, którą spędziłam wraz z rodzicami i bratem, dołączyłam do rodziny mojego narzeczonego. Mimo, że jest to duża rodzina (tak jak i moja) - zawsze wigilię organizują razem. Tak samo prezenty - na 2 miesiące przez świętami odbyło się losowanie, w którym również wzięłam udział. 








 Wylosowanym osobom, trzeba było zrobić prezent... własnoręcznie. Dlatego było to bardzo ważne, aby po wieczerzy wszyscy razem znaleźli się obok choinki i mogli zobaczyć reakcję tej drugiej osoby... Takie miałam szczęście i wylosowałam... Mateusza :) Co się później okazało - on też mnie wylosował! Oboje się postaraliśmy i daliśmy z siebie wszystko. Ja postanowiłam zrobić lampkę, białą, drewnianą ze steampunkowymi elementami, natomiast Mateusz przez kilka tygodni męczył się z pięknym stołem. Efekt jest powalający! (będzie idealny do naszego mieszkania, więcej już wkrótce) Sami zobaczcie...


 Oczywoście oprócz prezentów handmade dostałam również kilka małych drobiazdów jak lakiery i naklejki do paznokci, pudełko na nici oraz pokrowiec na telefon - od mojego ukochanego, a także książkę, kalendarz i brelok od mamy. Od brata dostałam... telewizor. Również przyda się w naszym mieszkanku :)
 








1 komentarz: