środa, 8 marca 2017

Trendy Wiosna/Lato 2017 - Akcesoria

Przeglądając zdjęcia street fashion na tygodniach mody możemy poznać najnowsze trendy i zaczerpnąć inspiracji. Szukając ciekawych, modnych akcesoriów często przeglądam oferty sieciówek takich jak Zara (ta marka jako pierwsza wprowadza światowe trendy na swoje półki), Mohito, H&M itp. Po szybkim "przeglądzie" udaję się do... second-handu i poluję! Często znajduję rzeczy, odpowiadające aktualnym trendom, bardzo wysokiej jakości, znanych marek. Płacę grosze a moja garderoba zmienia się z sezonu na sezon i nie wyjadę fortuny. 

1. Buty w stylu Vintage na niewysokim obcasie. 

 fot. Elle.pl  |   Street Fashion 
 

 fot. Zara.com/pl
 
 Moja zdobycz w second-handzie - włoskie, skórzane marki Maraolo


2. Aksamitne/ welurowe buty
 inspiracje


 fot. Zara.com/pl

Moja zdobycz w second-handzie z sieci Vive Profit 

3. Wygodne buty w męskim stylu
 fot. Elle.pl | zara.com/pl

 Moja zdobycz: skórzane, wiązane buciki marki Steve Madden - mega wygodne, idealne na wiosenne bieganie z wózkiem!


4. Mała torebka/kuferek z rączką 
 fot. Elle.pl  |   Street Fashion 

 fot. zara.com/pl | fot. mohito.pl


 Moje zdobycze z second-handu: brązowa- marki Atmosphere, żółta- H&M, oraz różowa z River Island - kupiłam ją na Zalando a nie w second-handzie ale znalazła się tutaj bo jest moją ulubioną torebką i musiałam ją pokazać ❤

Słowo na koniec: Wielka moda za małe pieniądze $

instagram → @inezszewczyk
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz