niedziela, 11 września 2011

Everybody's fashion

Patrząc po ulicach widzimy setki, tysiące młodych ludzi, dziewczyn noszących modne, markowe ubrania.Styliści i projektanci pokazują swoje kreacje na młodych dziewczynach. A co ze starszymi osobami? Kto powiedział że starszemu "nie wypada"? Wręcz przeciwnie, odpowiedni ubiór odejmuje lat i sprawia, że starsza Pani staje się kobietą "w sile wieku". Oto żywy przykład jak można odmłodzić osobę za pomocą odpowiedniego ubioru. Swojej babci zaproponowałam kilka zestawów na co dzień i nie tylko. Sesja powstała nie tylko na potrzeby pewnego konkursu ale również udowodnić, że moda nie tylko należy do młodych osób. Nie sztuką jest ubrać młodą osobę, ale starszą która już posiada pewne nawyki i przekonać ją do zmiany na lepsze... 












Wszystkie ubrania które zostały wykorzystane do sesji pochodzą z szafy babci, mojej mamy oraz mojej. Jak wam się podobają propozycje? Kto zgadnie ile babcia ma lat? :D Pisać w komentarzach!  


klikać lajki i komentować !

I jeszcze jeden link na prośbę koleżanki: 


2 komentarze:

  1. Wchodzę na bloga, jeszcze zaspana, ale postanowiłam zaglądnąć co się dzieje u moich ulubionych "blogerek" zanim wyjdę na cały dzień z domu. Wchodzę patrzę na pierwsze zdjęcie i uśmiecham się do monitora tak mimowolnie! Jakbyś mnie zaraziła! ;)
    Co do zestawów to jestem pełna podziwu, każdy jest doskonały, każdy szczegół idealnie dobrany! ;)
    a Babcie umieściłabym w przedziale wiekowym 60-70lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowna inicjatywa! babcia wygląda fantastycznie i jest bardzo atrakcyjną kobietą :)

    obserwuje :)


    pozdrawiam,

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń