niedziela, 13 marca 2016

Fashion Inside vol. 2

Za nami druga edycja Fashion Inside w Świętochłowicach.

Na początku imprezy wystąpił wspaniały teatr tańca DYEMOTION, który pokazał spektakl taneczny z wykorzystaniem farb fluorescencyjnych oraz światła ultrafioletowego. Efekt był niesamowity! Następnie charyzmatyczna prowadząca, Patrycja Tomaszczyk - Kindla zapowiedziała dalszy ciąg imprezy czyli pokazy mody oraz występy muzyczne.
Na wybiegu zaprezentowały się takie marki jak BLUE SHADOW, KATARZYNA ROMAŃSKA, ALKAI. czyli Alicja Woszkowska (brawa dla młodej Rybniczanki!) oraz GRAŻYNA PANDER-KOKOSZKA z pracowni G-Style. 




Jestem pod wrażeniem kolekcji Pani Grażyny - wieczorowe i teatralne kreacje odszyte na najwyższym poziomie niczym prosto z Paryskich wybiegów. Muzyka do pokazu również nie była przypadkowa - klasyczne utwory zagrane przez kwartet smyczkowy. To są moje klimaty :) 


Między pokazami mogliśmy posłuchać krótkich koncertów: zespołu The Chance (jakie one mają bajeczne głosy!) oraz Antka Smykiewicza. 


Ogromne brawa również dla organizatorów a przede wszystkim dla niezwykłej Stefani Lazar za wspaniałe widowisko, które tak sprawnie ogarnęła, poukładała i bez najmniejszych błędów doprowadziła do końca. Dziękuję za zaproszenie, bardzo mi się podobało i przepraszam, że nie porozmawiałam z wszystkimi obecnymi znajomymi ale niestety późna godzina i "ciężarne" zmęczenie dało mi się we znaki. Mam nadzieję, że się zobaczymy w przyszłym roku :)



koszula - Mohito | leginsy - H&M | szal - Alexander McQueen | szpilki - Deichmann | torebka - Mohito | kolczyki - H&M
 
INSTAGRAM: @inezszewczyk

1 komentarz: